Usługa CUI - Centrum Usług Internetowych (InterComp) umożliwia dostęp do rachunku założonego w Banku Spółdzielczym w Ożarowie przez stronę WWW z dowolnego miejsca na świecie. Wymagany jest komputer z dostępem do Internetu.
Funkcjonalność usługi:

- sprawdzenie stanu i historię rachunku,
- przegląd stanu i historię kredytów,
- przegląd udziałów,
- realizacja przelewu (w tym ZUS, US),
- założenie/zerwanie lokaty,
- założenie zlecenia stałego
- definiowanie listy odbiorców,
- doładowanie telefonu na kartę pre-paid
- awizowanie wypłat gotówki,
Zalety dla klientów:
- szybki dostęp do informacji finansowej swojego rachunku,
- szybsze realizacje transakcji płatniczych i przepływu pieniędzy bez konieczności wizyty w oddziale banku,
- efektywniejsze gospodarowanie środkami na rachunku,
- eliminacja zagrożeń związanych z dokonywaniem transakcji metodami tradycyjnymi,
- oszczędność czasu i pieniędzy związana z koniecznością ręcznego wypełniania dokumentów i zleceń bankowych
Bezpieczeństow usługi
Dla zapewnienia możliwie najwyższego poziomu bezpieczeństwa usługa CUI podczas wymiany informacji wykorzystuje protokół szyfrujący SSL. Protokół SSL zapewnia poufność informacji i gwarantuj, że nikt postronny nie może odczytać lub zmienić danych przesyłanych między klientem a bankiem.
W trakcie połączenia z Centrum Usług Internetowych wykorzystywane są techniki kryptograficzne.
Dla zabezpieczenia zleceń składanych poprzez CUI klient musi dokonać akceptacji z wykorzystaniem tokena lub wpisać kod otrzymany SMS-em. Dostępna jest również aplikacja mobilna mToken MAA dostępna w sklepie Google Play i AppStore. Zmiany środków autoryzacji i dodatkowe informacje po kontakcie w Banku.
Zastrzeżenia środków identyfikacji elektronicznej dla kanałów www można dokonać telefonicznie pod nr tel. 15 86-11-020; 15 86-10-924 lub w Placówkach Banku Spółdzielczego w Ożarowie.