INFORMACJE OGÓLNE

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Bank Spółdzielczy w Ożarowie
ul. Długa 14
27-530 Ożarów
tel/fax: 15 8611020; 158610924
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

NIP: 8631038631
REGON: 000497940
KRS: 0000141116
SWIFT CODE: GBWCPLPP

Placówki i bankomaty

mapa swietokrzyskie

W dniu 14 września 2019 bankowość elektroniczna została dostosowana do wymogów silnego uwierzytelniania (SCA) określonych w PSD2. W związku z tym przedstawiamy informacje o zmianach w procesie logowania i autentykacji operacji w CUI.

 

Klienci korzystający z autoryzacji SMS jako środka potwierdzającego zlecenia (kody SMS)

Po uruchomieniu zmian otrzymacie Państwo dwie wiadomości SMS z tymczasowym PIN'em do autoryzacji.

Proces logowania:

1. Wprowadzenie identyfikatora użytkownika:

 logow SMS 1

2. Wprowadzenie hasła maskowalnego.

haslo tymczasowe

3. Wprowadzenie kodu SMS - kod SMS otrzymany na telefon po wpisaniu hasła w kroku 2.

kod sms po hasle log

Po wpisaniu kodu SMS nastąpi zalogowanie do systemu. 

 

Proces autoryzacji operacji:

 Pierwsza autoryzacja będzie wymagała wpisania tymczasowego PIN'u do autoryzacji otrzymanego SMS'em oraz ustalenie swojego nowego indywidualnego numeru PIN:

autoryzacja SMS 1

W pole "Obecny PIN autoryzacyjny" należy wpisać tymczasowy PIN do autoryzacji.

nowy pin

Kolejne autoryzacje będą wymagały wprowadzenia zdefiniowanego wcześniej PIN-u do podpisu oraz kodu SMS:

autoryzacja SMS 2

 

Klienci korzystający z aplikacji Asseco mToken MAA

Proces logowania:

1. Wprowadzenie identyfikatora użytkownika:

logow mtoken 1

2. Wprowadzenie hasła maskowalnego:

 logow mtoken 2

3. Oczekiwanie na potwierdzenie logowania tokenem mobilnym Asseco MAA:

logow mtoken 3

4. Akceptacja w tokenie mobilnym Asseco MAA kończy proces logowania do systemu:

logow mtoken 4

Autoryzacja operacji:

Autoryzacja operacji wygląda tak jak dotychczas tzn. potwierdzenie następuje w aplikacji Asseco MAA. Do czasu zatwierdzenia operacji na ekranie komputera jest widoczny ekran oczekiwania  na potwierdzenie:

autoryzacja mtoken

BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA

Centrum Usług Internetowych

bank elektr

 

Logowanie:

 CUI - KLIENT INDYWIDUALNY

CUI - KLIENT KORPORACYJNY

 

PLIKI DO POBRANIA

 Wszelkie zdarzenia dotyczące bezpieczeństwa CUI prosimy zgłaszać pod nr tel. 15 8611020

Ubezpieczenia

CU direct 180x360 kv2

3D-Secure

banner statyczny 1 v1 180x180

Zastrzeganie kart

zastrzegam sgb180x180

Pozasądowe rozwiązywanie sporów

paragraf

Euro-FATCA

Zrównoważony rozwój

swietokrzyskie

log sgb

log bfg

logo concordia2

logo bluemedia

log ozarow

WU